top of page
Logo Mushroom Masters

מדיניות משלוחים

עודכן לאחרונה: 12.11.2025

שיטת משלוח

מוצרים הנרכשים באתר מאשרום מאסטרס (MushroomMasters.co.il), המופעל על ידי מאשרום מאסטרס, ע.מ. 011745395 (להלן: ”החברה“), מסופקים ללקוח באמצעות שליח עד לכתובת המשלוח (משלוח עד הבית) שהוזנה במהלך הרכישה, או באמצעות שילוח בדרך אחרת, כולל אפשרות של איסוף עצמי, כפי שיוצג בעת ביצוע הרכישה. אספקת המוצרים נעשית על ידי חברת שילוח חיצונית.

אזורי משלוח

אספקת המוצרים עד לכתובת המשלוח נעשית עבור כתובות בתחום מדינת ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצא בזה). על אף האמור לעיל, ייתכן שלא ניתן יהיה לספק משלוחים ליישובים מסוימים בישראל (לרבות על-פי הנחיות ומדיניות חברת המשלוחים החיצונית) למרות שאותם יישובים נכללים בתחום מדינת ישראל.

עלויות משלוח

עבור רכישה בסכום של עד 420 ש"ח (כולל), עלות המשלוח תהא – 45 ש"ח.
עבור רכישה בסכום מעל 420 ₪, המשלוח יבוצע ללא עלות.
מאשרום מאסטרס רשאית לשנות ולעדכן את עלויות המשלוח מעת לעת והמידע המחייב בהקשר זה יוצג ללקוח בעת ביצוע ההזמנה באתר.

עלויות המשלוח המפורטות לעיל אינן כוללות הובלה חריגה (הובלה הדורשת כוח אדם נוסף או אמצעים מיוחדים) ו/או משלוח מחוץ לגבולות מדינת ישראל. במקרה של הובלה חריגה כאמור לעיל, החברה תהא רשאית לבטל את ההזמנה לפי שיקול דעתה, או להציע ללקוח לבצע את המשלוח בעלות נוספת.

עלות דמי המשלוח, במידה וישנה כזו, תופיע בסעיף נפרד על גבי חשבונית העסקה שתועבר לידי הלקוח.

זמן אספקה וימי פעילות

ימי פעילות שירות המשלוחים הם: א'-ה'. שעות פעילות שירות המשלוחים משתנות בהתאם לאזור המשלוח.

אספקת המוצר תיעשה עד 7 ימי עסקים מיום העסקים בו נקלטה וטופלה ההזמנה באתר MushroomMasters.co.il. זאת למעט משלוח לכתובות ברשימת יישובים מרוחקים, עבורם אספקת המוצר תיעשה עד 14 ימי עסקים מיום העסקים בו נקלטה וטופלה ההזמנה באתר MushroomMasters.co.il.

כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד (ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג וחג). הזמנות שיקלטו במערכת בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב.

החברה לא תהיה אחראית לכל נזק בגין איחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתה.

תיאום המשלוח

תיאום מועד אספקת המוצרים לכתובת המשלוח נעשה באופן עצמאי על ידי חברת המשלוחים. בדרך כלל, יום לאחר ביצוע תיאום יקבל הלקוח הודעת SMS ובה יוצג המועד שתואם וכן קישור למערכת המאפשרת לשנות את המועד המתואם או לאשרו. ביום מועד המשלוח המתואם יקבל הלקוח הודעת תזכורת על ידי הודעת SMS.

לייעול המשלוח נמליץ כי כתובת המשלוח אותה תזינו תהא כתובת בה אתם נמצאים במרבית שעות היממה (כתובת מגורים, מקום עבודה וכדומה). כמו כן נמליץ כי בעת הזנת פרטיכם, תציינו מיקום להשארת המשלוח בשדה המיועד לכך (אם קיים באתר) או בהערות להזמנה, בו ניתן להשאיר את המשלוח במידה ולא תימצאו בכתובת בעת הגעת השליח. החברה לא תהיה אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מהשארת המשלוח במיקום החלופי.

במידה ולא ציין הלקוח מיקום חלופי להשארת המשלוח, תבצע חברת המשלוחים ניסיון נוסף לתיאום המשלוח ולאחר מכן ישוב המשלוח לחברה. במידה ויידרש משלוח חוזר, יחויב הלקוח במלוא עלות המשלוח החוזר.

bottom of page